Seo optimizacija sajta

Home/Seo optimizacija sajta
Seo optimizacija sajta 2017-08-14T19:02:11+00:00

SEO Optimizacija sajta – usluga optimizacije za Google

Seo optimizacija sajta (engl. Search engine optimization) je skup tehnologija kojima se postiže veća vidljivost vašeg sajta na google.  Srpski rečeno, seo optimizacija je relevantnost sadržaja vašeg sajta u očima googla. Što  više Google vaš sadržaj oceni kao relevantan, samim tim će vas bolje rangirati.

Postoje razni mitovi o seo optimizaciji sajta. A ima i dobar procenat korisnika kojima to nije baš najjasnije. Evo čemu se radi.

Šta je seo optimizacija?

Ako imate neki vaš sajt i hoćete da je dobro seo pozicioniran na Google. Uzmimo za primer da imate sajt koji se bavi seo optimizacijom. Mada to može biti i sajt za turističke aranžmane.  Poenta je da vas posetioci nađu po ključnim rečima. U našem primeru,  najjače ključne reči su

  • seo optimizacija
  • Seo optimizacija sajta
  • seo optimizacija sajta za google
  • optimizacija sajta seo
  • rangiranje sajta na google
  • pozicioniranje sajta
  • rangiranje prema ključnim rečima
  • povećanje vidljivosti sajta na google itd

U nekom vašem slučaju ako bi imali turističku agenciju i prodajete turističke aranžmane

  • turističke agencije
  • letovanje
  • zimovanje
  • letovanje aranžmani
  • odmor na zlatiboru
  • apartmani u grčkoj Lefkada

U prvom slučaju , kada neko ukuca seo optimizacija ili seo optimizacija sajta na google, trebamo biti što bolje rangirani, druga strana, po mogućstvu prva strana googla naravno. Isto tako , ako neko upiše u Google pretragu apartmani u grčkoj,  naš sajt za turističke aranžmane traba da se pojavi na dobroj poziciji u rezultatu pretrage. E upravo tim aspektom Google pretrage bavi se seo optimizacija sajta za Google.

Odmah moramo naglasiti da optimizacija sajta nije kratkotrajan posao. Seo optimizacija sajta se ne završava unošenjem ključnih reči u tekstove. Seo optimizacija se radi uvek  a dobri rezultati se održavaju. To postižemo tehnički ispravnim sajtom čiji kod zadovoljava standarde Google. No to je samo jedan od faktora.

Uticaj sadržaja na seo optimizaciju ( SEO Content )

Drugi jako bitan faktor je baš Vaš sadržaj sajta. Za sadržaj važi parola The content is the king  ili sadržaj je kralj. Šta to znači. Osnova svakog dobrog sajta je njegov sadržaj. Sadržaj nisu samo bezveze nabacani podaci . Zamislite da otvorite nečiji sajt gde tekstovi nisu lepo složeni u jednu celinu. U osnovoj školi se uči da svaki svaki text ima uvod , razradu i zaključak. Otprilike je isto i sa sadržajem za web.

sadržaj koji je optimizovan za web mora biti koncizan , bez previše detalja i okolišanja.  Šta biste vi voleli čitati kad nešto tražite na google? Precizne i jasne tekstove iz kojih možete brzo dobiti sve potrebne informacije. Tekstovi tipa, znate mi smo takva i takva firma osnovana tamo neke godine i volimo da jedemo burek za doručak.  Ne samo da posetilac neće dobiti sve potrebne informacije nego će pomisliti sledeće.  Šta ovi ovde lupetaju , za ime Boga?!! Eto , neko je otvorio vaš sajt i zatvorio ga a imali ste šansu. Koju ste samo tako upropastili.

Ako se već trudite da sami kreirate tekstove sa zajt , gledajte da tekstovi budu korisni i zanimljivi. Nastojte da pružite sve relevantne informacije o vašem proizvodu ili uslugama. Uvek gledajte da web stranica ima broj telefona i neki mejl na koji vam se mogu obratiti. Verujte , niko ne želi da komunicira samo sa web stranicom. Potrebni su im živi ljudi.

SEO optimizacija stranica i društvene mreže

To je u osnovi samo jedan deo koji se tiče pozicioniranja. Kako je seo optimizacija postala kompleksna nauka, tako se poslednjih godina jako razgranala. Ranije se seo optimizacija uglavnom svodila na seo optimizaciju na sajtu kao što je on page seo ( optimizacija na stranici ) . On page seo je sređivanje svih bitnih elemenata stranice. Tu spada HTML kod stranice, razni tagovi,  naslovi, pravilno ubacivanje ključnih reči , seo titlovi , seo opisi itd.

Međutim, zadnjih godina SEO optimizacija se više bazira na celokupno internet prisustvo. Sa ekpanzijom društvenih mreža Facebook, Twitter, Google+, Linkedin, Instagram,  seo optimizacija sajta za google je prerasla u podređivanje vašeg sajta prema merilima društvenih mreža.  Google je kao validne usvojio te trendove , tako da se jačina vašeg sajta meri jačinom društvenih mreža. Tačnije , koliko imate jake profile na društvenim mrežama, utoliko će vaš sajt biti lansiran na google ili ne.

Zato je seo optimizacija danas mnogo kompleksnija jer moramo pratiti društvene mreže i njihova načela kako bi Vam osigurali dobro mesto na Google. Tom problematikom bavi se Social Media Marketing ili uopšteno Internet Marketing.

Ako imate nedoumice tipa “zašto me nema na google”, biće vam jasnije nako što ste ovo pročitali. Ako Vam treba stručna pomoć u vezi povećanja vidljivosti vašeg sajta za određene ključne reči, pozovite nas pa ćemo uraditi najbolje za Vaš biznis.

Da li Vam je potrebna seo optimizacija sajta? Pozovite nas i povećajte vidljivost vašeg sajta na Google.